poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Na nowo.

Na nowo zaczynam działalność blogowo-pinową.
Mój poprzedni blog przestał spełniać moje wymagania... chodzi o funkcjonalność.
POPRZEDNI BLOG


Tutaj funkcjonalność jest prosta. Mamy zakładki u góry, z których jasno wynika co, jak i gdzie.
W zakładce:
  • PIN znajduje się historia zespołu (moimi oczami). 
  • ENDI sylwetka Andrzeja Lamperta.
  • ALEK osoba Aleksandra Woźniaka.
  • SEB przedstawienie Sebastiana Kowola.
W pozostałych zakładkach, jakimi są GALERIAKONCERTY, będę przedstawiać relacje z koncertów, spotkań z chłopakami. Wszystko to będzie opisane z mojej perspektywy.

W najbliższej przyszłości dojdzie jeszcze jedna zakładka pt. MOJE. Będą tam przemyślenia, refleksje, pomysły... czyli PINowy miszmasz moich myśli.

1 komentarz:

  1. Wizaualnie bardzo ładnie tu:) Podoba mi się, ta czerń i biel :) pozdrawiam i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń